Nu verkrijgbaar: ProposalWisdom

Het percentage proposals dat we gemiddeld winnen is de afgelopen decennia nauwelijks verbeterd. Verstrikt in een net van onzin, onverschilligheid en onkunde accepteren organisaties en bid- & proposal professionals simpelweg dat zij meer proposals verliezen dan winnen.

Het doorbreken van deze impasse vereist niet alleen een gedegen analyse van de huidige situatie en de redenen die dit hebben veroorzaakt. Van groter belang is de wijze waarop we er, als vakgebied, als organisaties en als bid- & proposalprofessional, uitkomen. Welke elementen zijn nodig om te winnen?

Hoe passen we ze toe in de huidige markt en wanneer weten we zeker dat het niet om het zoveelste mening gaat Hiervoor is een integratieve kijk op bid- & proposalmanagement noodzakelijk. Een kijk die houvast biedt om van onkunde naar wijsheid te gaan, een frame dat zeker stelt dat kennis op de juiste wijze wordt verbonden en toegepast.

ProposalWisdom baant een volkomen nieuw pad van hoe te denken en te handelen met nieuwe en oude kennis als het om onderscheidende proposals gaat. Het in de praktijk brengen van wijsheid is de enige realistische optie om het succes van proposals te verhogen.

Vanaf nu verkrijgbaar in de Strategic Proposals Store